آذران فضا نما | طراحی و ارائه مبلمان اداری

(afn) و پانل پی وی سی و دیوارپوش کوبوآ پلاس (Coboa plus) و کف کاذب

آذران فضا نما | طراحی و ارائه مبلمان اداری

(afn) و پانل پی وی سی و دیوارپوش کوبوآ پلاس (Coboa plus) و کف کاذب

معرفی ویژگی های محصولات شرکت آذران فضانما

شرکت آذران فضانما پیشرو در صنعت دکوراتیو ساختمانی، اعم از پانل های چند جداره  پی وی سی تحت برند کوبوآ ( +Coboa ) و همچنین پارتیشن و مبلمان اداری مدرن با برند آفن ( Afn ) فعالیت می کند.اساس مدیریت هردو برند از همان ابتدای فعالیت شرکت مبتنی بر استقلال سازمانی برای هر دو محصول بوده و هست. در این مقاله قصد داریم تا با برخی از ویژگی های محصولات شرکت آذران فضانما آشنا شویم.




ویژگی های محصولات شرکت آذران فضانما

جنس و ابعاد مبلمان اداری:
جنس و ابعاد مبلمان اداری بسیار مهم می باشد دکوراسیون شرکت ها به صورت پی در پی در حال تغییر نمی باشد لذا بهتر آن است که میز اداری مورد نظر از جنسی مرغوب و با دوام ساخته شده باشد. برای انتخاب مبلمان اداری مناسب بهتر است پیش بینی درستی از وسایلی که کارمندتان قرار است استفاده کند داشته باشید چراکه برای هر پست و مقامی، فضایی متفاوت نیاز است و می بایست مبلمان اداری خاص آن فعالیت را انتخاب کنید. به طور مثال برای جلوگیری از دردهای پشت و کمر ارتفاع میز کار بسیار مهم است. سطح روی میز باید در حدود ارتفاع آرنج به هنگام نشستن صاف باشد. چنانچه قصد شما بر این است که از ارباب رجوع در دفترتان پذیرایی شود، مناسب تر است که میز اداری را بگونه ای قرار دهید که قسمت جلوی میز در دید مستقیم میهمان باشد وبه قسمت پشت میز دید نداشته باشد. استفاده هوشمندانه از مبلمان اداری در چیدمان فضاهای اداری ، محیطی مدرن، زیبا و راحت را فراهم می کند و این امکان را به شما می دهد که محیط کاری خود را به فضایی لذت بخش تبدیل کنید.


اندازه و ارتفاع میز مدیریتی: میز مدیریت  بنا به نوع کاربرد و استفاده آن نسبت به دیگر میزهای اداری ، باید دارای اندازه بزرگتری داشته باشد. به طوری که با قرار دادن کامپیوتر بر روی آن، لوگو  یا پرچم شرکت، تقویم رومیزی، کاتالوگ و بروشور شرکت و ... بر روی میز مدیریت، باز هم فضای کافی برای انجام فعالیت دفتری باقی بماند. به میزان بزرگی و راحتی میز مدریتی دقت داشته باشد تا مدیر راحت تر به کارها دفتری رسیدگی می کند.



میز مدیریت نباید بیش از اندازه بلند و کوتاه باشد. مناسب بودن ارتفاع میز مدیریت باعث راحتی و تسلط  مدیر به مبلمان اداری و تجهیزات آن می شود و از صدمه دیدن بدن در زمان طولانی جلوگیری می کند.شرکت آذران فضا نما با در نظر گرفتن جدیدترین استانداردهای روز دنیا، مناسب ترین قیمت در انواع میز مدیریت در کنار شما می باشد.


ویژگی های میز کنفرانس:
انتخاب میز کنفرانس   مناسب برای هر فضای کاری بسیار مهم می باشد زیرا شما برای تصمیم گیری های شرکت و فضای کاری خود به مشورت با دیگر افراد نیاز دارید و این تصمیمات با هم فکری و بررسی در اتاق کنفرانس محل کار شما انجام می شود. چند ویژگی، بسیار مهم می باشد که باید به آنها توجه داشه باشید:
1)  یکی از ویژگیهای میز کنفرانس مناسب، استفاده از صندلی های بسیار راحت می باشد. شما در نظر داشته باشید که ممکن است جلسات شما به مدت چند ساعت ادامه داشه باشد پس بهتر است برای افرادی که در تصمیم گیری شما شریک می باشند ارزش قائل شوید و صندلی هایی با کیفیت بالا تهیه کنید.
2)ویژگی مهم برای میز کنفرانس جنس و کیفیت آن می باشد و این یکی از مهم ترین اصولی است که باید به آن در انتخاب میز کنفرانس توجه داشته باشید. شما با انتخاب درست یک میز کنفرانس با کیفیت به مدت زیادی نیاز به میز جدید ندارید و اینکه به سادگی می توانید از این میز استفاده نمایید.
3) نکته برای انتخاب میز کنفرانس مناسب توجه به فرم اتاق و ابعاد میز کنفراس است. شما باید میز خود را به شکلی انتخاب کنید تا در اتاق به زیبایی جلوه کند.



برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت شرکت آذران فضانما مراجعه کنید.
www.azaran.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.