آذران فضا نما | طراحی و ارائه مبلمان اداری

(afn) و پانل پی وی سی و دیوارپوش کوبوآ پلاس (Coboa plus) و کف کاذب

آذران فضا نما | طراحی و ارائه مبلمان اداری

(afn) و پانل پی وی سی و دیوارپوش کوبوآ پلاس (Coboa plus) و کف کاذب

با انواع مبلمان اداری آشنا شوید

در صنعت دکوراسیون داخلی همواره با فرارسیدن سال نو شاهد معرفی  انواع مختلف مبلمان اداری هستیم .مبلمانی که هر کدام قابلیت ها و خصوصیاتی منحصر به فرد دارند .ویژگی های مانند مبلمان تغییر پذیر ، مبلمان با ارگونومی بالا ، مبلمان کم جا و بسیاری دیگر .در این مطلب قصد داریم تا شما را با محصولات مبلمان اداری آشنا کنیم.ما را با خواندن این مطلب همراهی کنید.اولین محصولی که به معرفی آن خواهیم پرداخت میزاداری است .میز اداری خود به انواع گوناگون میز مدیریت ، میز کارشناسی و میز کارمندی تقسیم می شود . قطعا با توجه به سلیقه و فضای مورد نظر محیط اداری انتخاب از انواع آن متفاوت خواهد بود .ناگفته نماند که در تمامی این مدل ها علاوه بر داشتن حق انتخاب در رنگبندی ، می توانید نوع آن را ازبین کلاسیک یا مدرن انتخاب کنید.یکی از پرفروش ترین محصولات این دسته میز اداری مدرن است ،یکی دیگر از انواع شاخه های مبلمان اداری ،صندلی ادرای است .این محصول نیز همانند میز اداری در زیرشاخه های صندلی مدیریت ، صندلی کارمندی و صندلی کارشناسی قابل تهیه میباشد.قیمت محصولات مبلمان اداری با توجه به امکانات آن ، و خصوصیات منحصر به فردی که برای ان در نظر گرفته شده است ،کاملا متفاوت است .

مبلمان کلاسیک بهتر است یا مدرن؟

همان طور که از اسم آن مشخص است مبلمان اداری مدرن مناسب زندگی روزمره با  امکاناتی به روز مانند طراحی ارگونومی ، قابلیت تبدیل پذیری در برخی از مدل ها و ...    به بازار عرضه می گردد ، در مقابل مبلمان کلاسیک نیز در طرح  و رنگبندی ساده تر و  فارغ  از هرگونه  امکاناتی تولید و به بازار عرضه می گردد.دیده شده که بعضا برای پر کردن فضا های اداری با متراژهای بالا از انواع و اقسام مبلمان اداری چه از نوع کلاسیک چه مدرن در کنار هم استفاده کردند. این نکته را به یاد داشته باشید که درهم  و شلوغ بودن مبلمان اداری در محیط کارتان نه تنها به زیبا سازی محیط اداره تان کمک نخواهد کرد بلکه  از دید ارباب و رجوع بسیار زشت و ناپسند خواهد بود .بهتراست به جای پر کردن مبلمان جو ر وا جور از مبلمان شکیل تر استفاده کنید .بسیاری از طراحان برای پر کردن فضای اداری متراژ بالا  مبلمان اداری کلاسیک را پیشنهاد می دهند .مبلمان اداری کلاسیک به فضا احساس بزرگی، اعتبار و شکوه می بخشد و محیطی دل انگیز و جذاب را ایجاد میکند. همچنین مبلمان کلاسیک باعث میشود مراجعه کننده حس کند شما فردی قابل اطمینان و معتبر هستید و این برای موقعیت کاری شما بسیار مناسب است . اینکه کدام یک از این دو برای چیدمان اداری محیط کارتان انتخاب شود ، کاملا امری است سلیقه ای ، که با توجه به فضای مدنظرتان چه ازنظر وسعت و چه از نظر طراحی که مدنظرتان است می توانید یکی از ان دو رابرگزینید.ناگفته نماند که معمولا قیمت مبلمان کلاسیک با توجه به استایل خاص و شکیل تر بودن این دسته از مبلمان بسیار گران تر از مبلمان اداری مرسوم بازار است ،

با محصولات مبلمان اداری 2018 آشنا شوید

هر سال مدل های جدیدی از دکوراسیون و مبلمان به بازار می آید و مبلمان اداری هم بخشی از آن است. مدل های محبوب سال ۲۰۱۸ هم به بازار آمده اند و در این میان طرح ها و رنگ های زیبایی به چشم می خورد. در این جا می خواهیم تعدادی از مدل های جدید مبلمان اداری را معرفی کنیم تا هنگام خرید با توجه به مدل های روز اقدام به خرید کنید..دیگر زمان استفاده از فضاهای شلوغ و کشوهای در هم گذشته است. هر چه زمان پیش می رود مدل های ساده تر وکاربردی تر محبوبیت بیشتری پیدا می کنند. در مدل های 2018 شما قفسه های طبقه بندی شده، رنگ های روشن و خطوط صاف بیشتری در طراحی ها می بینید. این خطوط و طراحی های ساده اجازه می دهد که شما محیط بیشتری برای کار کردن داشته باشید و راحت تر جا به جا شوید.مبلمان اداری تنظیم پذیر یکی از جدیدترین شکل های مبلمان اداری در سال جدید هستند. این نوع مبلمان اداری به سازمان ها اجازه می دهد تا به راحتی جلسات آموزشی و جلسات داخلی را برگزار کنند و  در عین حال بتوانند از مهمانان زیادی هم پذیرایی کنند بدون اینکه نگران مبلمان اداری و چینش آن ها باشند. مبلمان تنظیم پذیر به شما اجازه می دهد که برای مشتریان و کارکنان خود یک فضای راحت درست کنید، میزها و صندلی ها و غیره همگی به راحتی تغییر می کنند و در صورت نیاز کوچک یا بزرگ می شوند. مبلمان اداری کلاسیک در طی دهه ها تغییرات زیادی کرده است. فرم های غیر متعارف مبل های اداری امروزه بسیار مورد توجه قرار دارند. مثلا اداره ای که چیدمان مبل هایش مثل یک کافیشاپ است یا مبل های راحت و نرم و قطعاتی که با تکنولوژی مزین شده اند در حال محبوب شدن هستند. همه این ها برای این است که محیط کار را تبدیل به جایی کند که کارمندان در آن احساس راحتی کنند و با علاقه به کار خود مشغول شوند.مبل های ارگونومیک هم نوع دیگری از مبلمان اداری هستند. با توجه به اینکه اغلب افراد ساعت های طولانی در ادارات روی صندلی می نشینند، مبل های ارگونومیک می توانند کمک زیادی کنند. برای جلوگیری از کمر درد و عوارض مشابه زیاد نشستن می توانید از مبل های ارگونومیک استفاده کنید. طراحی مبلمان اداری به صورتی که به عنوان مثال مانیتور زاویه مناسبی با بدن داشته باشد، از نکات مورد توجه در طراحی مبلمان ارگونومیک است.  

 

قیمت پارتیشن اداری با توجه به متریال به کار رفته

قیمت پارتیشن اداری بر اساس نوع و کیفیت و همینطور ابعاد مشخص می شود. بهتر است که برای تعیین قیمت پارتیشن اداری در ابتدا فضای اداره و نوع طرح مورد نظر به درستی اندازه گیری شود. قیمت پارتیشن اداری دوجداره بر اساس ابعاد و جنس آن تعیین می شود. این پارتیشن ها در وضعیت فلکسبیل طراحی می شود به طوری که ابعاد آنها قابل تغییر است. در واقع می توانید هر میزان از پنل ها و همینطور پنجره و کرکره را در این طرح ها اعمال کنید.فرم بندی پارتیشن های دو جداره طبق اصول خاصی است و امکان اضافه کردن ستون هایی با طرح های مختلف در این مورد فراهم شده است. .پارتیشن های دوجداره دارای شنل های 5 لایه ام دی اف است که قطر در نظر گرفته شده برای این محصولات اغلب 16 میلیمتر است و استحکام آن نیز قابل قبول است.یک نوع از پارتیشن های دوجداره به بنام داکتینگ وجود دارد که در این مدل ستون های جانبی از تیرهای افقی مجزا بوده و در تعداد نامحدود تعبیه شده است. این موضوع سبب می شود که نیاز به داکت های روی کار محدود شده و ظاهر پارتیشن شما زیبا و منحصربفرد شود.مدولار بودن این پارتیشن ها از دیگر قابلیت های خاص و بی نظیر محسوب می شود. در واقع با این ویژگی می توان پارتیشن را از محل نصب قبلی جمع کرده و سایز و مدل جدید به آن بدهید. هزینه هایی که این مدل دارد به نسبت مدل های دیگر مناسب تر است.در این نوع پارتیشن ها تنوع رنگ بندی بی نظیر است، در واقع انتخاب رنگ و کالیته آزاد است و شما هرگز محدود به نمونه های خاصی نمی شوید.پارتیشن های ام دی اف از زیباترین و لوکس ترین انتخاب ها  محسوب می شوند. این پارتیشن ها از تقسیم بندی و همینطور رنگ بندی های خاصی برخوردار هستند و دارای ارتفاع متفاوتی بوده و در ابعاد و رنگ بندی های خاصی عرضه می شوند.این مدل از پارتیشن ها در دو ارتفاع بلند و کوتاه طراحی شده است که سبب جلوه بخشی خاصی به فضای اداره می شود. همسان سازی دقیق متریال های بکار برده شده در این طرح ها می تواند بسیار تاثیر گذار باشد.استفاده از داکت ها بر روی پارتیشن قطعاً ظاهر نامناسبی به آن خواهد بخشید، به این ترتیب با تقسیم بندی صحیح می توان فضای پارتیشن را بسیار همگون کرده و لایه های بکار رفته در این مسیر را بر روی تمامی دیوار ها اعمال کرد.کابل ها و همینطور سیم هایی که در ادارات استفاده می شود با این سبک از پارتیشن ها پوشیده شده و از دید مخاطب پنهان می ماند.

تنوع در مدل پارتیشن اداری به همراه مناسب ترین قیمت بازار

امروزه به جای دیوار کشی های مختلفی که در فضای اداره ها صورت می گرفت از پارتیشن ارزان استفاده می شود،چرا که قیمت پارتیشن اداری نسبت به ساخت دیوار کمتر می باشد. پارتیشن اداری روی دکوراسیون داخلی و شرکت و محل کار بسیار موثر واقع می شود. در انتخاب پارتیشن اداری به حفظ نظم و آرامش بیشتر کارمندان و کنترل راحت تر آن ها دقت می شود. هنگامی که قیمت پارتیشن اداری مناسب باشد و قابلیت جابه جایی داشته باشد، گزینه خوبی برای رفع نیاز های داخلی یک شرکت می شود. طراحی پارتیشن اداری با استفاده از انواع اجسام شیشه ای، چوبی و فلزی صورت می گیرد. هر کدام از مدل های پارتیشن اداری به منظور کاربردی خاص و ضرورت آن طراحی می شوند. قیمت پارتیشن ادارای برای انواع مدل های موجود متفاوت می باشد و عوامل بسیاری بر تعیین قیمت آن تأثیر دارند. از عوامل اصلی که باعث شده است استفاده از پارتیشن های ادارای فراگیر شود، به وجود آمدن یک محیط بدون تنش همراه با دسترسی بالا برای کارمندان است.یکی از ویژگی های خوب پارتیشن ادارای تقسیم کردن فضای اداره است که پارتیشن برای فضاهای اجاره ای بسیار مناسب می باشد. از امتیازهایی که پارتیشن اداری نسبت به دیوارکشی دارد، این است که از هدر دادن فضای اداره جلوگیری می کند، از طرفی دیگر قیمت پارتیشن اداری نسبت به دیوارکشی کمتر می باشد.از انواع پارتیشن های اداری که دارای کاربرد فراوان هستند می توان پارتیشن اداری شیشه ای، پارتیشن متحرک، پارتیشن ام دی اف، پارتیشن با شیشه سکوریت،  پارتیشن ریلی و ... را نام برد. قیمت پارتیشن اداری مختلف در این مورد نیز با یکدیگر فرق دارد. در بین این پارتیشن های ادرای پارتیشن متحرک، پارتیشن شیشه ای و پارتیشن دو جداره ام دی اف دارای کاربرد بیشتری هستند. البته استفاده و کاربرد پارتیشن اداری متحرک به دلیل جابه جایی آسانی که دارد ،بسیار زیاد می باشد.