آذران فضا نما | طراحی و ارائه مبلمان اداری

(afn) و پانل پی وی سی و دیوارپوش کوبوآ پلاس (Coboa plus) و کف کاذب

آذران فضا نما | طراحی و ارائه مبلمان اداری

(afn) و پانل پی وی سی و دیوارپوش کوبوآ پلاس (Coboa plus) و کف کاذب

با خصوصیات مبلمان اداری آشنا شوید

در یک محیط اداری انواع مبلمان اداری را خواهید دید که معمولا با هم در تناسب و هماهنگی هستند. میز مدیریت، میز اداری، صندلی اداری، میز کارشناسی، میز منشی و ... از جمله مبلمان اداری هستند که با کیفیت و قیمت مناسب ارائه خواهیم کرد. یک مبلمان اداری خوب باید علاوه بر زیباتر کردن محیط اداره از استانداردهای لازم برخوردار باشد تا سلامتی کارکنان به خطر نیفتد. با توجه به فضای محیط اداری و شغلی که در آن فعالیت دارید مبلمان اداری متناسب را برایتان فراهم می کنیم.

مبلمان اداری

یک مبلمان اداری اولین چیزی است که وقتی مراجعه کننده وارد محیط کار می شود به چشمش می خورد، پس در انتخاب مبلمان اداری باید دقت زیادی به خرج دهید تا ضمن حفظ پرستیژ شرکت ذهنیت مثبتی در ارباب رجوع ایجاد کنید. یک مبلمان اداری شیک به نوعی نشان دهنده مرتبه کاری شما خواهد بود.

اگر برای راه اندازی موسسه و شرکت خود نیاز به مبلمان اداری دارید و یا اینکه نیاز پیدا کردید که مبلمان جدیدی برای محیط اداره فراهم کنید، آماده هستیم تا  طرح های مختلف و با کیفیت مبلمان اداری مناسب را در اختیارتان قرار دهیم. هدف ما رضایت مشتری و حفظ سلامتی او است و در این مورد از تمام امکانات بهره گرفته ایم.

 

انواع مبلمان اداری با توجه به کاربرد آن ها

در یک اداره برای منشی، کارمند، مدیریت و دیگر بخش ها باید میز جداگانه ای تهیه کرد. هر کدام از این مبلمان اداری ویژگی های خاص خودشان را دارند. مثلا میز منشی به دلیل قرار گیری اجزای کامپیوتر و امکانات فکس و پرینتر باید بزرگ باشد. کارمندان هم باید میزی  برای قرار دادن اسناد فایلینگ داشته باشد.

هم چنین برای جلوگیری از اشغال شدن فضا توسط وسایل کامپیوتر، باید برای آن ها مکان هایی در میز در نظر گرفته شود. این گونه کارمندان فضای بیشتری روی میز خود خواهند داشت. میز مدیریت یکی از مبلمان اداری است که باید مناسب این سمت باشد.

مبلمان اداری فضا گویا

 

قیمت مبلمان اداری

کیفیت عامل تعیین کننده در قیمت مبلمان اداری خواهد بود. یک مبلمان اداری که از کیفیت بالایی برخوردار باشد از هر جهت مزایای خودش را دارد. به طور مثال روکش های مبل بسیار درخشنده و طبیعی خواهند بود. امکانات مختلفی چون فایلینگ و کشوهای بسیار در مبلمان خواهید دید. صندلی ها به صورت طبی تولید خواهند شد و همه این ها در کنار هم سلامت کارمندان را حفظ خواهد کرد.

پرستیژ اداره با یک مبلمان شیک و متناسب حرفه خودتان بالا خواهد رفت. این تضمین را به شما خواهیم داد که مبلمان اداری را با قیمت مناسبی در اختیارتان خواهیم گذاشت. دقت کنید که به دلیل اینکه هزینه بسیار کمتری پرداخت کنید مبلمان بی کیفیت را خریداری نکنید تا کارکنان نیز از شما راضی باشند.

 

خصوصیات مبلمان اداری

استاندارد و ارگونومیک بودن مبلمان اداری دو خصوصیت مهم  است که باید همواره به آن توجه داشت. کارمندانی که دائم در پشت میز و صندلی خود مشغول فعالیت هستند باید در پشت میز خود راحت باشند تا به کمردر و مشکلات دیگر دچار نشوند. این دو خصوصیت باعث می شود که سلامتی و آسایش کارکنان حفظ شود.

یک مبلمان اداری خوب باید از چنان کیفیتی برخوردار باشد تا طی چند سال استفاده دچار آسیب و خرابی نشود و بتوان مدت زمان طولانی تری از آن استفاده کرد. پایه های مبلمان اداری باید مستحکم و فلزی باشد تا در اثر جابه جایی خراب نشود. برای اینکه یک مبلمان اداری از این خصوصیات بهره مند باشد باید از مواد مرغوب در ساخت آن استفاده کرد.

هرچه مبلمان محیط کار زیباتر باشد روحیه پرسنل نیز بیشتر خواهد شد. اگر یک مبلمان اداری تمام خصوصیاتی که ذکر شد داشته باشد در افزایش کارایی فعالیت کارمندان تاثیر به سزایی خواهد داشت. ما با تولید مبلمان اداری متناسب با محیط کار و رعایت اصول در این زمینه فضاهای بدون استفاده محیط کار را پر خواهیم کرد و در زیبایی فضای کاری می افزاییم.

میز اداری فضا گویا

میز اداری

میز اداری یکی از انواع مبلمان اداری پر فروش است و اصول ارگونومی در آن رعایت شده است. میز اداری از 120 تا 160 سانتی متر طول دارد  و عرض آن حدود 80 سانتی متر خواهد بود. اگر به میز بزرگ برای انجام کارهایتان نیاز داشتید می توانید سایز بزرگ تری انتخاب کنید ،همچنین اگر تمایل داشتید به جای انتخاب میز بزرگ تر  می توانید میز کوچکی که دارای کشوهای بیشتری است انتخاب نمایید.

استفاده از ام دی اف باعث می شود هزینه کار پایین تر تمام شود و در عوض مبلمان، زیبایی و مقاومت بیشتری خواهد داشت. استفاده از برخی روکش ها باعث می شود استقامت میز اداری و طول عمر استفاده از آن بیشتر شود. میز اداری نسبت به میز مدیریت ساده تر است. استانداردهای لازم برای ساخت میز اداری باید رعایت شود زیرا کارمند وقت زیادی را پشت این میز می گذراند. برای موفقیت در کار و جلب رضایت مشتری ابتدا باید رضایت کارمندان خود را حفظ کنید.

 

میز مدیریت

کیفیت و ظاهر میز مدیریت از سایر مبلمان اداری بهتر است. در تهیه این میز حساسیت بیشتری به خرج داده می شود. مدیر هر اداره معمولا جلسات زیادی برگزار می کند و افراد زیادی به آن سر می زنند پس این میز باید شایسته مقام او باشد و توجه مراجعه کنندگان را جلب کند.

تناسب داشتن میز مدیریت با سایر میزها مهم است و به نوعی هماهنگی بین کارکنان و مدیریت را نشان می دهد. میز مدیریت باید به گونه ای ساخته شود که سبب ایجاد خستگی در فرد نشود. از تجهیزات لوکس تری برای ساخت این میز استفاده می شود و استادنداردهای لازم در آن رعایت می شود.

دکوراسون محیط اداری موردی است که هم برای خود کارمندان اهمیت دارد و هم در افراد مراجعه کننده تاثیرگذار است، پس باید در انتخاب آن دقت داشته باشید. ارتفاع و اندازه این میز باید به گونه ای باشد که مدیریت برای انجام کارهایش با مشکل روبه رو نشود. توانایی این را داریم که مبلمان ادرای خاص فضای کاری شما را طراحی کنیم و در این زمینه تمام متدهای پیشرفته را به کار می گیریم.

مبلمان اداری فضا گویا

 

پارتیشن اداری

در برخی محیط های اداری دیده اید که با یک تیغه چوبی و یا شیشه ای قسمتی از محیط اداره جدا شده و به کار دیگری اختصاص یافته است. این دیواره ها همان پارتیشن اداری هستند که به صورت یک جداره و یا دو جداره تهیه می شوند.مزیت پارتیشن در این است که اگر در محیط اداره خود اتاق های کمی داشتید، بتوانید با این دیوار ها اتاق های بیشتری برای فعالیت های مختلف ایجاد کنید  یا از مزاحمت هایی که از رفت و آمدهای مختلف ممکن است برای کارمندانتان پیش بیاید جلوگیری کنید. کارمند در این حالت می تواند به راحتی به فعالیت بپردازد. شکل های مختلفی چون گره چینی و منبت کاری برای پارتیشن اداری می توان به کار گرفت.

 

جهت مطالعه مقاله با خصوصیات مبلمان اداری آشنا شوید به طور کامل می توانید به وب سایت آذران فضا نما مراجعه نمایید .

با انواع مبلمان اداری و ویژگی های آن آشنا شوید

مبلمان اداری می تواند نمای کلی از فعالیت کاری را نشان دهد و شامل میز مدیریت، میز اداری، صندلی اداری، میز کنفرانس، میز منشی، پارتیشن اداری و ... است. زیبایی و استاندارد بودن دو ویژگی مهم مبلمان اداری است که همواره باید در این موارد دقت کرد. با توجه به فضای اداره و سمت هر شخص مبلمان اداری متناسبی را ارائه می دهیم که در ساخت آن از متریال های گوناگونی استفاده شده است. در انتخاب این مبلمان باید راحتی و آسایش کارمندان مد نظر قرار بگیرد تا رضایت آن ها جلب شود و محیطی سالم در اداره ایجاد شود.

مبلمان اداری

در انتخاب مبلمان اداری می توان بر حسب سلیقه و نوع فضایی که در اختیار دارید از انواع چوبی، فلزی، شیشه ای و یا ترکیب این ها استفاده کرد. ممکن است استفاده از این مبلمان به دلیل تغییر دکوراسیون و یا تغییر محل کار باشد و یا حتی برای آغاز به کارتان نیاز به مبلمان اداری داشته باشید. در هر صورت آماده هستیم مبلمان اداری استاندارد و شیکی را در اختیارتان قرار دهیم. از آنجا که مبلمان اداری در حفظ پرستیژ اداره موثر است و هویت اداره را نمایان خواهد کرد در انتخاب آن باید دقت کرد. برای اینکه انتخاب مناسبی داشته باشید انواع طرح ها را برایتان نمایش داده ایم. با توجه به میزان فضا و نوع فعالیت می توانید اقدام به خرید میز منشی، میز مدیریت، میز کنفرانس, میز کارمندی و پارتیشن اداری نمایید.

مبلمان اداری |فضاگویا

 

پارتیشن اداری چیست

پارتیشن در لغت به معنای تیغه، جدا کردن و حد فاصل است. پارتیشن اداری به معنی دیوار هایی است که اتاق های کارمندان را از یکدیگر جدا می کند و یا در بخشی از محیط کار برای انجام فعالیت خاصی قرار داده می شود. از انواع پارتیشن چوبی یا شیشه ای می توان در محیط اداره استفاده کرد که فرم های منبت کاری آن نیز موجود است. کارمند با قرار دادن پارتیشن اداری از رفت و آمدهایی که در اداره رخ می دهد دور خواهد بود و مزاحمتی برای او ایجاد نخواهد شد. در واقع در محیط هایی که اتاق کمتری دارد می توان با پارتیشن قسمت بندی بیشتری ایجاد کرد.

مدل های مختلف پارتیشن اداری

پارتیشن اداری به صورت تک جداره، دوجداره، کلاسیک، فریملس و.. وجود دارد که هر کدام ویژگی های خاص خودشان را دارند. در نوع دو جداره پنل ها به صورت افقی قرار داده می شوند و شاهد عمق و وسعت در فضا خواهیم بود. در نوع پارتیشن کلاسیک روش های طراحی مدرن و هوشمندی به کار گرفته می شود و زیبایی بیشتری به ارمغان می آورد. در نوع فریملس پارتیشن قابل تنظیم خواهد بود که این ویژگی سبب شده است بسیاری از مشکلات احتمالی از بین برود. با این نوع از پارتیشن اداری حتی در محیط های ناصاف هم می توان کار را ارائه داد.

مبلمان اداری فضا گویا

مدل های مختلف مبلمان اداری

با توجه به اینکه هر شخص جه سمتی دارد مبلمان اداری متناسب با فعالیت او ایجاد خواهد شد. مثلا برای میز منشی به قرار گیری پرینتر، فکس، اسکنر و ...توجه می شود تا فضای کافی روی میز او وجود داشته باشد. برای اتاق مدیریت با توجه به اینکه جلسات زیادی در آن برگزار می شود از متریال های با کیفیت استفاده می شود تا مناسب سمت او نیز باشد. مبلمان مورد استفاده برای کارمندان باید راحت و استاندارد باشد و دسترسی به اسناد ممکن باشد. اگر فضای اداره کوچک است از میز اداری که فایلینگ و کشو دارد استفاده می شود اما اگر فضای کافی وجود داشته باشد از قفسه های جداگانه می توان استفاده کرد.

 

خصوصیات مبلمان اداری

به کارگیری استانداردهای روز دنیا و متناسب با ارگونومی بدن از جمله خصوصیات مبلمان اداری است که اهمیت بسیاری دارد. این دو خصوصیت سبب می شوند سلامتی کارکنان حفظ شود. با توجه به اینکه یک کارمند به طور دائم در محیط کار از میز و صندلی خودش استفاده می کند مبلمان باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند تا بتوان تعداد روزهای بیشتری از آن ها استفاده کرد و دوام بالایی داشته باشند. برای این منظور باید از مواد با کیفیت و مرغوبی در ساخت مبل ها استفاده کرد. پایه های مبلمان اداری باید از استحکام برخوردار باشند تا در حین جابه جایی ها آسیب نبینند. اگر مبلمان اداری متناسب با فضای کار طراحی شود فضاهای خالی را پر خواهد کرد. با طراحی مبلمان اداری که همه این ویژگی ها را برخوردار باشد و شیک و زیبا باشد در خدمت شما خواهیم بود. اگر این موارد رعایت شود پیشرفت کاری را در محیط اداره خواهیم دید.

قیمت مبلمان اداری

کیفیت عامل تعیین کننده در قیمت مبلمان اداری است. هر چه مواد مرغوب تری در ساخت مبلمان اداری به کار رفته باشد ماندگاری مبلمان اداری بیشتر خواهد بود. در مبلمان اداری با کیفیت روکش های طبیعی را خواهید دید و طراحی صندلی ها به صورت طبی خواهد بود. با توجه به موادی که در ساخت مبلمان اداری به کار رفته است قیمت مناسبی برای آن ها در نظر گرفته ایم. طراحی این مبلمان به گونه ای است که برای قرار دادن وسایل با کمبود جا مواجه نشوید و سلامت بدنتان به خطر نیفتد چون طبق اصول ارگونومی طراحی شده است.

میز ومبلمان اداری فضا گویا

ویژگی های میز اداری

میز اداری بخشی از مبلمان اداری است که باید اصول ارگونومی در آن رعایت شده باشد. طراحی این میز به گونه ای است که فضای کافی برای فعالیت کارمند وجود داشته باشد. می توان از میزهای کوچک و یا بزرگتر با توجه به فضایی که در دسترس است استفاده کرد. فایلینگ و قفسه ها از جمله مواردی هستند که باید در میز اداری وجود داشته باشند. طول و عرض میز اداری می تواند 120 در 80 سانتی متر باشد. استفاده از ام دی اف در این میز باعث می شود هم استحکام و زیبایی داشته باشد و هم هزینه کمتری برای آن پرداخت کنید. برای اینکه طول عمر مبلمان اداری بیشتر شود روکش های ملامینه و فرمیکا به کار می برند. با تهیه مبلمان اداری با کیفیت پرستیژ محیط کاری را حفظ کنید.

 

ویژگی های میز مدیریت

کیفیت و ظاهر میز مدیریت نسبت به دیگر مبلمان اداری بهتر است چون باید مناسب این سمت باشد. در طراحی این میز هم چنین اصول ارگونومی رعایت می شود چون مدیر نیز ساعت های زیادی را در پشت میز خود می گذراند. در طراحی این میز هماهنگی با سایر بخش ها باید در نظر گرفته شود و استانداردهای به روز دنیا در آن رعایت می شود. به منظور زیباتر شدن این میز از یراق آلاتی استفاده می شود که مناسب برگزاری جلسات و بازدیدها باشد. طول و عرض میز مدیریت به گونه ای تنظیم می شود که نیازهای یک مدیر مرتفع شود. برای طراحی میر مدیریت به صورت اختصاصی و هماهنگ با محیط کارتان آماده هستیم.

جهت مطالعه مقاله با انواع مبلمان اداری و ویژگی های آن آشنا شوید به صورت کامل می توانید به وب سایت آذران فضا نما مراجعه نمایید .

اهمیت کاربرد انواع مبلمان اداری

ادارات مکانی هستند که علاوه بر داشتن فضای کاری و تجهیزات متعدد باید دارای مبلمان اداری زیبا و مناسب نیز باشند تا بتوان با ایجاد راحتی و سهولت برای کارکنان در این محیط سبب بالا بردن راندمان کاری نیز شد.

انتخاب مبلمان اداری بر حسب نوع اداره

زمانی که قرار است برای یک اداره مبلمان اداری خاص و راحتی خریداری شود، ابتدا باید به محیط و فضای اداره توجه کرده و سپس متناسب با آن مبلمان را خریداری کرد. به طور مثال هر چه فضای اداره بزرگتر باشد می توان مبلمان اداری بیشتر یا بزرگتری را انتخاب نمود و راحتی را برای ارباب رجوع ها به همراه آورد. در محیط های اداری مهم نیست که حتماً چه تعداد مشخصی از مبلمان اداری را در فضای اداره تعبیه کنید مهم این است که بهترین مبلمان را انتخاب کرده که هم راحت باشند و هم زیبایی ظاهری خوبی داشته باشند و البته اندازه ای متناسب با فضای موجود داشته باشند. برخی ادارات چون حالت رسمی دارند بهتر است مبلمانی با ظاهری ساده و در عین حال زیبا انتخاب کنند و اداراتی که حالت غیر رسمی دارند می توانند از مبلمان اداری مدرن استفاده کنند تا ارباب رجوع از فضای موجود بیشترین بهره را ببرد و احساس آرامش نماید.

اهمیت کاربرد انواع مبلمان اداری

طراحی مبلمان اداری

خوشبختانه امروزه مراکز و شرکت های بسیاری در زمینه  تولید و طراحی مبلمان اداری فعالیت آنان می کنند که با به کارگیری طراحانی مجرب در این زمینه توانسته اند بهترین، شیک ترین و مدرن ترین مبلمان اداری را در عصر حاضر تولید کنند. طراحان مبلمان اداری سعی دارند با در نظر گرفتن فضا و حالات ادارات مبلمانی را طراحی کنند تا در عین راحتی و زیبایی با دکوراسیون اداره نیز تطابق داشته باشند. طراحی صحیح هر نوع از میز یا مبلمان اداری می تواند نقش مهمی در خستگی زودرس افرادی که از آن استفاده می کنند داشته باشد. به عنوان مثال زمانی که در دانشگاه در حال آموزش هستید ممکن است بر روی صندلی ای بنشینید که بعد از چند دقیقه زود احساس خستگی کنید پس همین مسئله ناشی از طراحی نادرست صندلی اداری است که باید مورد توجه واقع شود.

انواعی از صندلی اداری

وقتی صحبت از مبلمان اداری می شود ناخودآگاه تصاویری از مبل و صندلی های گوناگون اداری به ذهنمان خطور می کند. در واقع می توان این طور بیان کرد که مبلمان اداری فقط شامل مبل و صندلی مخصوص به ارباب رجوع ها نیست بلکه صندلی اداری انواع صندلی ها از جمله صندلی کارمندی، صندلی مدیریت، صندلی کنفرانس و غیره را نیز شامل می شود.

اهمیت کاربرد انواع مبلمان اداری

میز مدیریت در اداره و تأثیر آن

بی شک در اداره مهم ترین قسمت آن بخش مدیریت است پس باید دکوراسیون، مبلمان اداری و میز مدیریت که برای این بخش در نظر گرفته می شود از طراحی خاصی برخوردار باشد. انتخاب درست از یک میز مدیریت با کیفیت می تواند تأثیر بسزایی در ارتباط آن با افراد مراجعه کننده به مدیر داشته باشد. حتی می تواند راحتی را برای شخص مدیر که در پشت میز و مبلمان اداری قرار گرفته است به همراه داشته باشد. از آنجا که تنوع در میزهای مدیریت زیاد می باشد کمی در انتخاب این نوع میز دچار مشکل می شوید ولی باید در نظر داشته باشید که میز مدیریت نسبت به بقیه  اجزای مبلمان اداری باید اندازه ای بزرگ تر داشته باشد و علاوه بر آن از استحکام خوبی برخوردار باشد، زیرا مدیران به علت حجم کاری بالا بیشتر وقت خود را در پشت میز می گذرانند.

آیا مبلمان اداری فقط مختص به ادارات هستند؟

شاید شنیدن کلمه  مبلمان اداری کمی غلط انداز باشد و شما فکر کنید که از مبلمان اداری فقط در ادارات استفاده می شود اما بهتر است بگوییم که این طور نیست. زمانی که شما به مطب دکتر، آموزشگاه ها، فرودگاه، بیمارستان، بانک، رستوان، دانشگاه و حتی کتابخانه ها می روید و روی صندلی می نشینید در واقع رولی نوعی از صندلی و مبلمان اداری قرار گرفته اید. حتی میز تحریری که در خانه یا مدرسه از آن استفاده می کنید نیز جزئی از مبلمان اداری محسوب می شود. پس به طور کلی می توان نتیجه گرفت که کاربرد مبلمان اداری بیشتر در فضاها و مکان های عمومی است و از اهمیت  بسیاری برخوردار است.

اهمیت کاربرد انواع مبلمان اداری

وجود میز اداری در ادارات

میز اداری یکی از اقسام مبلمان اداری محسوب می شود که وجود آن در محیط های اداری الزامی است. میزهای اداری می توانند شیشه ای، چوبی یا ترکیبی از هردو باشند. انتخاب نوع آن می تواند بنا بر سلیقه  فرد و متناسب با فضایی باشد که قرار است در آن تعبیه شود. اشکال مختلفی را که میزهای اداری مدرن دارند می تواند زیبایی خاصی به دکوراسیون ادارات ببخشند. همچنین نوعی که شکل میزهای اداری دارند باعث می شود تأثیر چشمگیری در رابطه  کارمندان بگذارد در واقع یعنی می تواند برای هر کارمندی میز اداری جداگانه ای تعبیه شود و برای هر کارمندی فضایی خصوصی و شخصی در نظر گرفت. البته در بعضی مواقع نیز ممکن است میز اداری که برای کارمندان بانک انتخاب می شود پیوسته و یکی باشد که در این صورت نیز هر باجه توسط  حایل از دیگر باجه جداسازی شده است.

استفاده از میز کنفرانس

میز کنفرانس نیز از جمله اجزای مبلمان اداری است که بیشتر مورد استفاده  ادارات بزرگ هستند و در بسیاری اوقات به منظور برگزاری جلساتی برای بحث و گفت و گو به کار می رود. به همین منظور یک میز کنفرانس اگر بخواهد خوب جلوه کند باید اندازه  مناسب و شکل خوبی برای پذیرایی از دعوت شدگان داشته باشد. میز کنفرانس چه در اندازه  کوچک و چه اندازه  بزرگ باید از شکل هندسی ای ساخته شده باشد که وقتی درون اتاق کنفرانس قرار می گیرد و کارمندان پشت آن می نشینند احساس راحتی کنند. جنس اغلب میزهای کنفرانس در مبلمان اداری که ساخته می شوند از شیشه، آلومینیوم، چرم و ترکیبی از این ها می باشد که با توجه به سلیقه  مشتریان قابل تغییر است.

 اندازه  استانداردی که برای میزهای کنفرانس همیشه در نظر گرفته می شود 75 سانتی متر ارتفاع و 2 متر طول است که طول آن نیز قابل تغییر می باشد. علاوه بر در نظر داشتن این موارد در استفاده از میز کنفرانس باید به رنگ آن نیز توجه شود به عنوان مثال زمانی که نور اتاق کنفرانس روشن است باید رنگ میز را متضاد با آن انتخاب کنید تا خود را بیشتر جلوه دهد و در تن رنگ هایی مانند فندقی یا قهوه ای باشد. اگر از میز شیشه ای کنفرانس استفاده می کنید حتماً به کیفیت جنس شیشه توجه فرمایید چون میز کنفرانس به دلیل استفاده  زیادی که دارد بیشتر هم باید تمیز شود، به همین جهت باید از شیشه ای که کمتر لکه می افتد استفاده شود.

جهت مطالعه مقاله اهمیت کاربرد انواع مبلمان اداری به طور کامل می توانید به وب سایت رسمی آذران فضا نما مراجعه نمایید .

 

قیمت پارتیشن اداری با توجه به جنس پارتیشن

در محیط های اداری و شرکت ها، اجزاهای مختلفی استفاده می شود که هر کدام از آن ها کاربرد و مزیت خاص خود را دارند. یکی از این وسایل، پارتیشن اداری است که امر جداسازی بخش های مختلف را آسان می کند. قیمت پارتیشن اداری بسته به نوع، جنس و حجم پارتیشنی که استفاده می کنید متغیر است. این پارتیشن ها که در انواع و جنس های مختلفی در بازار وجود دارند، به شما کمک می کنند تا از حداقل فضای ممکن بهترین استفاده را ببرید. کاربردهای مختلفی که پارتیشن های اداری دارند، کار ایجاد فضای خصوصی را برای شما آسان می کنند.

پارتیشن اداری

کاربردهای مختلفی که پارتیشن ها در محیط کاری و دفاتر دارند باعث شده است انواع مختلفی از آن ها در بازار وجود داشته باشد. هر یک از افراد با توجه به نیاز و بودجه خود، یکی از انواع مختلف پارتیشنی که در بازار وجود دارد را انتخاب می کند. قیمت پارتیشن اداری موجود در بازار متغیر است، از این رو با کمی بررسی می توانید بهترین را برای خود انتخاب کنید. انواع مختلف پارتیشن اداری عبارتند از پارتیشن اداری تک جداره، پارتیشن اداری دو جداره، پارتیشن اداری شیشه ای و پارتیشن اداری ام دی اف. هر یک از این پارتیشن ها دارای نقاط قوت و ضعفی هستند که متمایز کننده آن ها از دیگری می باشد. شرکت ها و اداره های مختلف به منظور استفاده از این پارتیشن ها، گاهی اوقات به دنبال پارتیشن اداری ارزان قیمت هستند. قیمت پارتیشن اداری با توجه به نوع پارتیشن، فاکتوری تعیین کننده برای کارفرمایان می باشد.

پارتیشن اداری

 

برخی از ویژگی های پارتیشن اداری

کاربردها و قابلیت های مختلفی که پارتیشن های اداری دارند، به کارفرمایان کمک شایانی در راستای فضای اداری کرده است. این پارتیشن ها به شما کمک می کند تا در زمانی کوتاه و صرف هزینه ای معقول، یک محیط را به راحتی از محیط دیگر جدا کنید. این پارتیشن ها حریم خصوصی کارکنان را در حفظ می کنند و آن را به بهترین نحو رعایت می کنند. برای مثال پارتیشن های دوجداره ام دی افی، زیبایی بی نظیری دارند و خیال شما را از بابت عایق صوتی بودن راحت می کنند. شما با استفاده از پارتیشن های اداری می توانید هزینه های ناشی از تغییرات ساختمان را کاهش دهید. این پارتیشن ها را می توان به صورت موقت و یا دائمی نصب کرد. این امر به شما کمک می کند تا در صورت لزوم تغییرات دلخواه و مورد نیاز را در فضا ایجاد کنید. در صورتی که محل کار خود را تغییر دهید، می توانید پارتیشن ها را نیز به محیط جدید برده و در آنجا نصب کنید.

پارتیشن اداری شیشه ای

 

ساخت پارتیشن اداری

شرکت هایی که کارهای مربوط به پارتیشن اداری را انجام می دهند، با داشتن تیمی از کارکنان مجرب و با تجربه، کار ساخت پارتیشن اداری شما را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می دهند. آن ها ابتدا از فضای کاری شما بازدید می کنند و سپس با توجه به اندازه، نور، ورودی و غیره برای طراحی پارتیشن اداری شما اقدام می کنند. پارتیشن سازان ابتدا پلان مورد نظر را ترسیم می کنند. این نقشه به شما کمک می کند تا تمام ورودی ها و مسیرهای رفت و آمد را بررسی کنید. پس از اینکه کار توسط کارفرما مورد تایید قرار گیرد، بررسی های نهایی انجام می گیرد. در نهایت پارتیشن سازان با استفاده از به روزترین تکنولوژی ها، به ساخت پارتیشن اداری مشغول می شوند و پس از ساخت، به نصب آن می پردازند. شرکت ها می توانند از قبل قیمت پارتیشن اداری را برآورد کنند تا با هیچ گونه مشکلی در هزینه ها رو به رو نشوند.

 انواع پارتیشن اداری

 

قیمت پارتیشن اداری

قیمت پارتیشن اداری گاهی اوقات باعث می شود افراد به دنبال راهی برای پیدا کردن پارتیشن اداری ارزان قیمت باشند. اگر سری به بازار و شرکت های مختلف بزنید، با تنوع زیادی در قیمت پارتیشن اداری رو به رو خواهید شد. قیمت پارتیشن اداری به عوامل گوناگونی از قبیل جنس پارتیشن، کیفیت آن، طول عمر و همچنین نصب آن بستگی دارد. هر چه قدر جنس پارتیشن مورد استفاده بیشتر باشد، بالطبع بهایی که باید برای آن بپردازید نیز بیشتر خواهد بود. قیمت پارتیشن اداری که از جنس ام دی اف و آلومینیوم است بیشتر از پارتیشن اداری تک جداره هستند. در صورتی که قصد استفاده از پارتیشن اداری در محیط کاری خود دارید، با کمی جستجو می توانید با لیست متنوعی از قیمت پارتیشن اداری برخورد کنید و سپس با توجه به بودجه و نیاز خود، یکی از آن ها را انتخاب کنید. قیمت پارتیشن اداری بر حسب جنس و همچنین متراژ مورد نظر می باشد. به طور کلی قیمت پارتیشن اداری برای هر مترمربع ارزیابی می شود و در اختیار مشتری قرار می گیرد.

پارتیشن اداری برای اتاق مدیریت

 

پارتیشن اداری ارزان

شرکت های مختلفی هستند که شما می توانید کارهای ساخت و نصب پارتیشن اداری خود را به آن ها بسپارید. اما بدیهی است که کارفرمایان در تلاش هستند تا با شرکتی قرارداد ببندند که پارتیشن اداری ارزان دارد و چه بسا قیمت پارتیشن اداری آن ها مناسب تر است. بعضی از افراد سعی دارند تا برای کاهش قیمت پارتیشن اداری، از پارتیشن دست دوم استفاده کنند. اما این نوع پارتیشن را به سختی می توان به محیط جدید تطبیق داد. فراموش نکنید گاهی اوقات ارزان بودن قیمت پارتیشن اداری ملاک نیست، چرا که این ارزانی سندی بر عدم کیفیت جنس پارتیشن مورد نظر می تواند باشد. اما ما در اینجا به شما اطمینان می دهیم که با برخورداری از نیروی کاری توانا، در کوتاه ترین زمان ممکن شما را صاحب پارتیشن اداری ارزان با کیفیت عالی خواهیم کرد.

عوامل تأثیرگذار در قیمت پارتیشن اداری

در محیط اداری باید بتوان فضای کار را به گونه ای طراحی کرد تا کارمندان به دور از تنش و استرس بتوانند کارهای خود را انجام دهند و از رفت و آمدهای مشتری و دیگر افراد به دور باشند. قیمت پارتیشن اداری بسیار مناسب است و به راحتی آن را در محیط اداره خود می توانید به کار ببرید. پارتیشن اداری با ایزوله کردن محیط کار، فضایی مناسب برای کارمندان ایجاد می کند. در این مقاله به بررسی قیمت پارتیشن اداری و مزایای آن خواهیم پرداخت.

پارتیشن اداری

پارتیشن که به معنی جدا کننده است در علم معماری سبب جدا شدن بخش های مختلف در هر فضا خواهد شد. از پارتیشن که به دلیل نیاز به فضاسازی در محیط اداری مورد استفاده قرار می گیرد، برای تفکیک و تقسیم بندی عملی نیز بهره گرفته می شود. با پارتیشن اداری فضای اداره را می توان به بخش های مختلفی تقسیم کرد، بدون اینکه نیازی به کشیدن دیوار باشد. قیمت پارتیشن اداری نسبت به کشیدن دیوار مناسب تر است و در هزینه های شما صرفه جویی خواهد کرد. فرم پارتیشن اداری نیز موضوع مهمی است که باید به آن توجه کرد که نوع آن با توجه به فضایی که در اختیار می باشد. در بخش هایی از پارتیشن از گره چینی، هنرهای تزیینی و منبت کاری می توان استفاده کرد که در قیمت پارتیشن اداری مؤثر هستند. در هر اداره ای نیاز به بخش هایی است که بتوان فعالیت خاصی را در آن ها انجام داد که پارتیشن اداری به این موضوع کمک خواهد کرد.

پارتیشن اداری

قیمت پارتیشن اداری

امروزه اغلب شرکت های بزرگ برای تکمیل دکوراسیون خود و ایجاد فضایی پر کاربرد از پارتیشن اداری استفاده می کنند. قیمت پارتیشن اداری بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. اگر نیاز به ایجاد فضایی جداگانه در اداره خود دارید با پارتیشن اداری این کار را انجام دهید، بدون اینکه نیاز باشد هزینه زیادی صرف آن کنید. قیمت پارتیشن اداری به گونه ای است که با بودجه های مختلف می توان آن را در فضای اداره به کار برد. قیمت پارتیشن اداری سبب شده است در اکثر اداره ها برای جدا کردن و ایجاد بخش های مختلف در اداره از این روش بهره ببرند. کیفیت، عامل تعیین کننده قیمت پارتیشن اداری خواهد بود. همواره از تکنولوژی روز دنیا و تجهیزات حرفه ای در این زمینه استفاده می کنیم تا رضایت مشتری را کسب نماییم و قیمت پارتیشن اداری را متناسب با کیفیت آن مشخص نماییم طوری که پارتیشن اداری ارزان را در اختیار مشتری قرار دهیم.

پارتیشن اداری شیشه ای

پارتیشن عنصری دکوراتیو

فرم تو خالی پارتیشن سبب شده است نور را عبور دهند و در آن می توان نورهای نقطه ای به کار برد تا بتوان از آن به عنوان عنصری دکوراتیو استفاده نمود. این کار را در بخش هایی چون تاج پارتیشن یا طبقات و قسمت های بالایی می توان تعبیه کرد. از پارتیشن ها علاوه بر قسمت بندی به عنوان جان پناه نیز استفاده می کنند و فضای بسته محیط را از بین می برند.

جنس های مختلف پارتیشن

برای پارتیشن با توجه به نوع فضا می توان از چوب، ام دی اف، آلومینیوم، شیشه یا تلفیقی از این موارد استفاده نمود تا طرح های متنوعی ایجاد کرد. گاهی از اجزای مجزا در ساخت پارتیشن اداری استفاده می شود که شامل باکس ها، طبقات شیشه ای کوچک و بزرگ یا چوبی است که شکل های گوناگونی ایجاد می کنند و آن را روی قید یا داربست فلزی و چوبی مونتاژ می کنند. جنس های گوناگون تعیین کننده قیمت پارتیشن اداری خواهند بود.

جنس های مختلف پارتیشن اداری

 

حالت های مختلف پارتیشن

گاهی پارتیشن را از سقف به صورت دیوارک هایی آویزان می کنند طوری که به زمین اتصالی ندارد و به صورت بصری و مجازی دو قسمت را جدا می کند. از این نوع پارتیشن بیشتر در فضاهای کاری استفاده می کنند. گاهی پارتیشن را به صورت یکسره طراحی می کنند که سبب می شود دو دیوار که رو به روی هم هستند به هم وصل شوند. در این نوع پارتیشن فضا با این تقسیم کننده ها جدا شده و مستقل خواهند شد که در اداره جات مورد نیاز است. با توجه به قیمت پارتیشن اداری و اینکه کدام نوع مناسب فضای اداره تان خواهد بود آن را به شیوه ای استاندارد برایتان انجام خواهیم داد. برخی از این پارتیشن ها مستقل و قابل جابه جا شدن هستند. پارتیشن اداری ضمن زیباسازی و ایجاد فضاهایی خصوصی و نیمه خصوصی در اداره ها، کارمند را از سر و صدا دور می کند و کیفیت کار او را بالا می برد. کارمند در این فضا وظایف خود را در آرامش انجام خواهد داد و راندمان کاری او افزایش پیدا خواهد کرد.

رنگ بندی پارتیشن های اداری
عاملی که سبب نشان دادن رنگ پارتیشن اداری خواهد شد، جنس و بافت است که در صورتی که مناسب باشد زیبایی خود را نشان خواهد داد. با توجه به فضای هر اداره، از جنس و بافت خاصی برای پارتیشن بندی استفاده می شود و با تنوع رنگی می توان به آن جان بخشید. در تناسب بودن رنگ با بافت و جنس پارتیشن بسیار مهم است و در زیبایی محیط اداره تأثیر گذار خواهد بود. سعی کنید با در نظر گرفتن بودجه و قیمت پارتیشن اداری، جنس و بافت مناسبی را انتخاب نمایید تا به بهبود فضای اداره خود کمک کنید. 

جهت مطالعه مقاله عوامل تأثیرگذار در قیمت پارتیشن اداری به طور کامل می توانید به وب سایت آذران فضا نما مراجعه نمایید .