آذران فضا نما | طراحی و ارائه مبلمان اداری

(afn) و پانل پی وی سی و دیوارپوش کوبوآ پلاس (Coboa plus) و کف کاذب

آذران فضا نما | طراحی و ارائه مبلمان اداری

(afn) و پانل پی وی سی و دیوارپوش کوبوآ پلاس (Coboa plus) و کف کاذب

طراحی و نصب سقف های کاذب PVC

به طور کلی سقف کاذب به سازه ای گفته می شود که در معماری داخلی ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. و برای به تعادل رساندن دمای ساختمان ، زیبا سازی فضای اداری و کاهش سر و صدا کاربرد فراوان دارد. این سازه مهم معماری داخلی ساختمان به صورت یک لایه دوم بر روی سقف اصلی طبقات متصل می شود.

سقف کاذب دارای کاربر های بسیاری می باشد. از کاربرد های سقف کاذب می توان به آکوستیک کردن سالن تئاتر و پوشاندن تجهیزات زیر ساختی ساختمان نظیر لوله ها ، سیم ها و زیبا سازی فضای داخلی ادارات و شرکت های مدرن اشاره کرد.




تا به امروز انواع مختلفی از متریال برای ساخت سقف های کاذب استفاده شدند که هر کدام مزایا و معایب مختلفی را دارند از سقف کاذب پی وی سی گرفته تا سقف های کاذب از جنس چوب و گچ تمامی انواع سقف های کذب دارای ویژگی های منحصر به فرد خود و در مکان های خاص خود را دارند.
همان طور که گفته شد سقف های کاذب دارد انواع مختلفی می باشد که به اختصار به توضیح انواع آن و کاربرد های آن توضیح می دهیم.
ابتدایی ترین نوع سقف کاذب را با رابیتس و اندود می سازند، به دلیل ساخت شبکه ای رابیتس ها این دسته از سقف ها پس از گچ کاری ترک بر نمی دارند. در حال حاضر سقف کاذب با استفاده از رابیتس و اندود یکی از پرکاردبردترین انواع سقف کاذب در ساختمان می باشد.

نوع دوم پرکابرد ، سقف های کاذب گچی اکوستیک هستند که عایق مناسبی برای صدا بشمار می روند که برای اتاق کنفرانس بسیار کاربرد دارد.



نوع سوم را با چوب می سازند، که به دلیل محدودیت چوب در شکلی و مقاومت کم آن در برابر گرما، سرما و رطوبت می توان گفت که تا حدودی عملکرد مناسب نخواهند داشت و بیشتر در زیبایی فضای اداری تاثیر دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دیوارپوش به وبسایت آذران فضانما مراجعه کنید.
www.azaran.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.